2014. július 1., kedd

Kritika - Complicated Love



Fejléc: Semmi, mert én készítettem.
Háttér: Nem illik a fejléc színéhez, mert túl világos és mozaikos. Lehetett volna inkább egy egyszínű, hasonló árnyalatú a fejlécéhez. (Lehet ez a mondat értelmetlen volt...)
Betűtípusok: Tetszenek, mert cuki ez a fajta, de nincs benne 'ő' és 'ű' betű...
Modulok: Szép elrendezés, blogarchívum jó helyen, ügyes.

Történet: Rettentő szépen és értelmesen fogalmazol. Viszont a történet eddig sablonos. Nem tudom mi lesz később de remélem teszel bele néhány csavart és meglepsz minket. Nem bírom a sablonblogokat, de annyira megfogott a fogalmazásod, hogy végigolvastam. Ja, és mint már egy másik blognál korábban írtam, nem szeretem a "nézetes" blogokat!
Helyesírás: Néhány kisebb hiba. Viszont: "Hú ez gáz. Én soha még csak szóba se állnék egy olyannal mint te. De egyszerű megmondjuk mindenkinek, hogy nem járunk együtt.-vontam meg a vállam és kimentem az erkélyre." Hol vannak a vesszők? Elég hibás mondat. Remélem rájössz hova kellenek a vesszők. Ja, és a blog url címében az fanfiction!
Szereplők: Olivia Holt szerintem nem egy sablonszerplő. Viszont Niall igen, de mivel fanfiction, ez oké. A jellemük, elmegy.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése