2014. április 16., szerda

Kritikák


Fejléc: Szép, de Lucy-t  lejjebb tettem volna, hogy az egész feje látszódjon. Tetszik még az, hogy így 'árnyékos'. Bár azt nem értem, mit keres ott egy Éhezők viadala: Futótűz logó. A felirat betűtípusa nagyon kezdetleges, ez nem tetszik. A cím amúgy totál ötletes szerintem.:D
Háttér: Nem igazán illik a fejléchez és a bejegyzések színéhez, meg látszanak a mozaikvonalak. Azért nem, mert a fejlécet én inkább barnásnak látom, de nem biztos. És én inkább egy egyszínűt tettem volna.
Betűtípusok: Nagyon szépet választottál, és tetszik az, hogy nem különbözőek.
Modulok: Egész jó az elrendezés, de én a blogarchívumot feljebb tenném, és a fejléc/kritikarendelést is, a saját bloglistát pedig lejjebb.

Történet: Megfogott. Nagyon tetszik, mert részletesen írsz és szépen fogalmazol, teljesen bele tudom magamat élni. A részek nagysága pont jó: se nem hosszú, se nem rövid. Viszont kissé a Szent Johanna Gimire emlékeztet. Főleg Kovács Erikáról jutott eszembe Kinga.:)
Helyesírás: Néhány apróbb hiba, pölö vessző, és (gondolom) figyelmetlenségből egy-két pici.
Szereplők: Nincs róluk külön-külön, de a főszereplő jelleme érdekes (jó értelemben). És Lucy Hale egy tipikus sablonszereplő. (Ő van rajta igaz?)


Fejléc: Én csináltam!*-* És én nagyon meg vagyok vele elégedve.:D
Háttér: Kékes, amit nem értek. Inkább tegyél be egy lilásabb-rózsaszínesebb hátteret ami illik a fejléchez.
Betűtípusok: Legegyszerűbb Arial. Nem tetszik, mert sokkal jobban fel lehetne dobni a blogot egy kicsit szebb típussal, és tehetnél még pár modult.

Történet: Nagyon eredeti és elgondolkodtató. Tetszik, de egy résznél most nem bírtam tovább olvasni. Csak ennyi. Szerintem az első mondatomban minden benne van. Ötletes.
Helyesírás: Itt is néhány apróbb hiba, mielőtt kiteszed, olvasd át még egyszer mindenképp.
Szereplők: Itt sincs külön róluk, de Kayla személye rendkívül érdekes (itt is jó értelemben).

1 megjegyzés:

  1. Köszi a kritikát:) Elolvastam majd átnéztem ebből a nézőpontból a blogom, és rájöttem, hogy igazad van pár pontban. De viszont igaz, hogy ő van a fejlécen, bár nem úgy képzeltem el, hogy ő a főszereplő, ugyanis neki frufruja és hosszú haja van. Lucy-nak nincs:) Úgy gondoltam, hogy ahogy az olvasók megismerkednek a történetekkel képzeljenek el saját szereplőket a leírottak alapján:D

    VálaszTörlés